tisdag 21 oktober 2008

Jahapp då sitter man här! Väntar på att andra avenyn ska börja men det gör de säkert snart eftersom jag tar hundra år på mig att skriva, höhö.

Kom hem för en lite stund sen, blåsigt som satan ute. Blåser nästan bort på vissa ställen,

Ringde min kära hyresvärd eller ja jag prata med en av dom men tyvärr så fanns det inget hem till mig! Jag som vart så ivrig förut idag när jag skulle med anton till dagis och så kika jag in på gatan och så såg jag en tom lägenhet och tänkte direkt att jag den ska jag ha, men det finns ingen förens i juni eller juli men det låter lite konstigt, det är kanske några lägenheter klara då, Hoppas!!!! vill ha då isåfall, fast blir ju lite dyrt men inte så värst ändå eftersom jag ändå har jobb. vem bryr sig. Men egentligen är de bättre med billgare för då kan man handla mer höhöh, vi får väl seee! Gubben vill bo i västhaga :O har tröttnat lite på de faktiskt och plus att de är hundra mil ifrån allt. aja


Vet inte hur jag ska få tag i nått annat!!!!!!!!!!!!

imorrn blir de upp på stan om de inte regnar, måste ha cykel lyse o lås och foto album!

tv dax hej då

Inga kommentarer: