onsdag 19 januari 2011

Onsdag

La mig tidigt igår för att orka upp imorse men det hjälpte inte. Gick upp en timma senare och lite stress vart det men vi vart endast 20 min sena. Anton var duktig och gå som annars gnäller jämt men inte idag.
Får se sen hur det blir när vi ska gå hemåt. Kevin har nyss somnat så han vilar nog ett tag får jag hoppas.
Hans tand är nästan nästan igenom nu, så antingen senare idag eller imorn borde den vara framme helt.
I veckan blir det ett måste att skriva ut ansökan om dagis plats. Jag vill inte men måste man så måste man. Önskar att allt kunde blivit fram skjutet ett år så hade det inte vart så trassel med allt. Men det går tråkigt nog inte att göra.

Blir nog att låsa denna blogg så att ingen kan läsa om jag inte gör en till där jag endast kan få skriva av mig där ingen ser.
Just nu känns det iallafall som i tonåren och det mindre åren då man dög ibland. Jag ville aldrig mer känna så men just nu så känns det exakt som då. Och nej jag tänker inte må som då bara för det.

Nej nu blir det frukost

Inga kommentarer: