lördag 21 april 2012

Fredag!

Jag minns knappt inte att jag har jobbat idag. Helt trött och förvirrad. Vi gick till mamma direkt när jag kom hem. Vi åt lite men jag kan inte äta? Har haft så ont i magen i en vecka snart, har ätit mat 3 ggr denna vecka också. Hungrig är man men när jag äter så känns de som att de bara växer i munnen och jag mår illa. Böjer jag mig framåt, eller ska ta upp något gör de ännu ondare. Undra vad dom är felet nu då?!? Ikväll åkte vi med mamma och köpte en cykel som Hon och jag ska ha tillsammans, jag har ju blivit så lat så jag kommer nog inte använda den så mycket. Han som sålde cykeln verkade ha tråkigt, bjöd mamma på kaffe? Och barnen fick frukt och fick leka med hans sons leksaker. det är väl kul att folk är så, finns ju för mycket tjuriga människor. Imorgon blir de massa lek och knatte skutt. Sen väntar en lång arbets vecka.

Inga kommentarer: