onsdag 16 januari 2013

Onsdag!!!!!!.........

Jävla jävla onsdag, skit dag åt helvete!!!!!!!!!!!!!!!

Den började i och för sig okej och va bra tills i sen eftermiddag!

Kvällen har vart för jobbig.
Jag vill så jävla mycket men min käft vill inte som jag vill.
Jag blir så arg men jag kan fan inte säga det jag tänker.
Vad är mitt problem ???!!!!!......... Jo att jag är just jag. Att jag aldrig någonsin kunnat uttrycka hur jag tänker/känner m.m.
Vad är mitt problem ????!!!!......,
Jag orkar inte med mig själv, jag orkar inte med mitt jävliga skit liv!
Jag vill så gärna radera hela livet!
Inget är eller vart som jag tänkt.
Så irriterande jobbigt, men vad gör man . Jo man får gilla läget och stå ut tills man avlider!
Den dagen blir man ju fri, och hoppas fan att jag får de bättre då än nu.

Och varför kan man inte ta itu med sina problem ? Varför klagar man åt problemet ? Jag blir så arg. Men någon dag då ska jag fan sätta ner min jävla fot och inte acceptera det här!



Imorgon väntas det en ny dag med jobb, och jag hoppas att jag inte har huvudvärk! Har endast haft de i 1 vecka snart? Jag orkar inte , dunkande skit!
Jaja, jag är ju ledig fre-mån så jag får väl försöka vila eller något!


God jävla natt om man lyckas somna .


Inga kommentarer: