fredag 31 oktober 2008

..

Helg igen då. Den här veckan har gått fortast, va ledig i måndags och vi gick över till fia och barnen. Hundra år sen sist men vad gör man när man jobbar, då får man passa på när de finns en liten tid över.
Anton och Rasmus kommer överens nu, vilket dom inte gjort riktigt förut så de är kul.
Amanda är stor mot sist man såg henne då det inte gick så bra för henne att komma framåt men nu går hon ju : Hon va riktigt gosig och jag måste vara en "bär mig" tant haha, vet inte varför de är så, jag tar ju inte ens upp eller gör jag de? Men jag blir avis, jag vill också ha ett litet gos som blir stort och börjar krypa och gå o allt, Men det blir väl inget med det !!:/ Orkar knappt bry mig längre, känns som att det kvittar!


Idag har det vart en seg dag, vaknade sent och har sen städat och möblerat om min micro haha, rensat ur städskåpet, va saker man har alltså, slänger bara in allt men nu är det i källaren, la ner lite leksaker också, men har mycket mer att slänga ner där, anton leker knappt med skiten och så blir han bara förvirrad av allt och stökar bara ner.
Just nu är det inte en leksak på golvet men får väl se hur de ser ut imorgon, vissa dagar är han duktig och inte häller ut allt men ja kan väl inte gnälla heller, han har ju inte eget rum!

Imorgon vet ja inte va man ska göra, finns inget att göra, S ska ju på kalas. Vi kanske åker till mamma och sover kvar för jag tror då inte att han kommer komma hem allt för nykter, orkar inte med att behöva gå upp jämt och hämta hans kräk hink och skit när han kan göra sånt själv.

Söndag blir det lite jobba men det går super snabbt nu när skolan är stängd eller ja fritids är ju bara öppet i brickbacken, det i Adolfsberg går ju också snabbt så 1½ timmas jobb är ju inte allt för jobbigt,

Hopp imorgon är de ju 1 november också, inte långt kvar tills man fyller, vettefan va ja ska önska mig eller jo de vet jag men vet inte om jag vill ha en matta eller om jag ska ta nått annat, får fan ångest!

Nehe äta lite macka kanske och dricka nyponsoppa,
jag måååste sluta små äta så förbannat, på måndag är det dags för tandläkaren, tror jag men jag är nästan 100 på det,
är skit rädd för att gå dit men jag måste, jag kommer ha 700 hål säkert och har jag de tar jag allt på räkning de skiter jag i, jag måste fixa de hål jag haft i några år eller ja de va början till hål så de kanske är lungt, men de märks.

aja

Inga kommentarer: