torsdag 6 november 2008

..

Igår fick jag ett samtal från Öbo men fatta inte varför, har tackat ja på en lägenhet men har självklart tänkt att den får jag inte.
Nu är de ju så att dom andra har tackat nej och vi är 1a på den, tycker att det verkar konstigt, det måste vara nått med den men just nu skiter jag i hur den ser ut, de är bara att köpa tapet eller färg och göra det hem trevligt!
Ringde och bad om en tid för visning även om de inte går så fick ja komma imorgon,
Hopp så då blir det säkert att man flyttar 1a januari då, ber bara att någon vill ha våran, jag vill inte betala dubbel hyra i 2 månder, men imorgon då vet jag till hundra om de bär av härifrån eller inte och så fort jag vet så springer jag upp med kontraktet till min hyresvärd,
Känns förjävligt att flytta från privat faktiskt till öbo, men va gör man, dom har inget att ge mig så då har jag inte val att flytta från dom.
MEN man kan ALLTID byta höhö, närå nu ska jag inte hålla på sådär, blir inte bra för Anton alls. Blir ju endast min 4e lägenhet på 3 år,


Idag blir det tandläkaren igen, va som sagt där i måndags och fick en ny tid redan idag, jag kommer dö, jag har ont i magen. Finns inget värre än tandläkaren, och spec inte när de ska lagas, får väl se om jag klarar av det!


En sista jobb dag innan helg då, känns skönt för jag känner inte för att jobba alls, vill verkligen ha något annat. Blir kanske g-vik på lördag men ja va kul, är inte så sugen på att bada då jag inte tycker att det är kul, Anton tycker inte om att bada så värst mycket heller,eller jo tills de kommer vatten på huvet. Får väl se!!



Nehe ska man ta sig ett ryck och fixa lite sen göra mat sen sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart ska ni flytta nu då? Ni flyttar ju hela tiden tycker jag! ^^,

Anonym sa...

åå vem ska du till g-vik med då?? VILL OXÅÅÅÅÅÅ! HAHA
Åå Vart ska du flytta då?? Ja vill med flytta. Kanske blir en lägenhet på norr.. =P