torsdag 2 oktober 2008

Höst och kallt. Det är inget jag gillar. Hösten är bara fin med alla träd som blir röda och gula och allt möjligt, resten vill jag inte ha. På morgonen när man ska gå upp fryser man ihjäl.
Den här lägenheten är inte lika varm som den andra även fast mina element är kokheta.
Den borde faktiskt vara bättre eftersom de är helt nya fönster som super bra men kylan kommer in iallafall, på nått sett.

Idag vaknade vi tiiidigt, kl 8 för första gången på säkert en månad och lite till.
Anton har krånglat inatt som satan, haft ont i sina ben. Så sömn har man inte fått så
att det räcker men vad gör man.
Han tvingade upp mig kl 8 som sagt, ville att jag skulle titta på tv med han, men jag sa att jag skulle sova lite till men när jag väl la mig så gick det inte och på bara nån minut vart jag pigg
så det är ju bra!


Han sover middag nu och jag sitter här och uppdaterar öbo och blocket hela tiden ihopp om
att det ska dyka upp nån lägenhet till mig.



Jobba sen och sen är det äntligen helg, eller inte helt helg eftersom jag måste jobba lördag eller söndag men det väljer jag ju själv, Vill inte komma hem sent en fredag kväll.
Träffa sofia o flisan imorrn då, trevligt ju=)


Måste ta mig ut till vero moda ikväll, jag vill ha byxorna och hoppas att dom finns kvar, fick ett sms förut om att det har öppet till 22 ikväll och 20% på ord pris sparar ju nån krona haha, inte för att det gör mig så mycke att betala 300 eller va det va så men jag är snål.....


Vart sugen på bullar nu, dom är snart slut :O och jag baka här om dagen tror jag det va men det är gott och måste mula tills jag mår illa.

Inga kommentarer: