söndag 5 oktober 2008

Söndag & Förkyld

Snoret bara rinner och jag känner då inte för att åka och jobba sen? om jag nu kommer göra det.
Får ringa imorgon annars och säga att vi är dåliga, dagis och skolan/dagiset i brickebacken kommer ju ringa och klaga på att det inte är städat men vad ska man göra när man är dålig?


Hade det trevligt med sofia och felicia i fredags även om anton vart dålig på kvällen och hade
så ont i sina öron. Bara hög feber i helgen och jag lyckades bli förkyld igår, det är obehagligt i halsen, måste svälja hela tiden för att det inte ska göra ont men när jag har gjort det för mycket så vill jag spy, det är nog inte långt ifrån. Anton ska iallafall till doktorn igen imorgon..skönt de!


Sov hos mamma igår eftersom stefan skulle hjälpa sin vän med massa jobb så då sov vi där,
Somnade nog vid 10 om inte lite tidgare, helt trött. Vaknade vid 3 inatt och va rätt pigg,
va tvungen att ge anton ipren eftersom feber kom tillbaks, sen somnade han och jag med men vaknade vid halv 5 och vill spy.
Hatar förkylningar, fast de beror lite på hur dom börjar också.
Är det såhär kan jag lika gärna begrava mig själv, Ha papper i näsan hela tiden och måste äta hela tiden för att det inte ska va obehagligt. Usch för det här.

Är så inne på att köpa soffa...Stefan trodde att jag köpte en i fredags men hallå, för vilka pengar...ska skulle ju bara titta.
På morgonen sa han att jag kan ta på kredit...mycket smart för det hade jag inte ens tänkt på...med ikea handla va de räntefritt i 6 mån och på det hinner man ju lungt betala av de man nu köper för.
Vet en jag vill ha men undra om den är skön att sitta i! måste nog ut dit nån dag, vill så gärna ha en ny och nytt bord och ny tv bänk innan jul ..det skulle känns bra.
aja jag får se hur de blir.. letar massor nu, på mio så ska fortsätta


hejsvej

Inga kommentarer: