torsdag 9 oktober 2008

Äntligen har man fått det lite städat hemma. Gör det ett antal ggr om dagen men barnet river bara fram allt och vänder upp och ner på allt men passade på att rensa när han sov, Så nu finns de inte så jätte mycke saker tycker jag men det gör det egentligen? Vet bara inte vart jag ska göra av resten! Det är fullt överallt.

Jag tror att anton har tappat hörseln, lyssnar inte för fem öre, tar på hans öra och frågar om han inte hör nått men han säger bara att det är hans öra, knas barn. Han vill aldrig lyssna på mig.
Han kanske gör det när han blir större.

Snart dax för antonen att få pencillin sen vänta på att 'han ska komma hem från jobbet sen
med lite tur kanske jag kan få skjuts eftersom jag fick punktering precis när jag va framme vid dagis igår. Sen ikväll börjar min helg, inte helt men det är skönt att inte jobba på en fredag, eller inte komma hem sent iallafall. hade inte haft nått emot att ha ett dagtids jobb. Jag längtar tills årsskiftet då ska de finns nått, och jag hoppas att jga får nått.


Lön nästa veckan och jag läääängtar, får verkligen panik av att inte ha ett öre. nästa vecka blir det att handla födelsedags presenter till lena,wilma,rasmus och nått till emmelie kanske om jag hittar nått.
Sen nästa månad är de 2 födelsedagar till, amanda och lillebror men vet redan vad han ska få så. kläder. Men är man 700 meter lång så är det inte lätt så ungen får bestämma som vanligt vad han ska ha. Sen månad efter är det ju min födelsedag och massa mys jul, Att man kan längta så efter jul,


Nej nu vart jag sugen på rostad limpa som ja äter hela dagarna...mums.

Inga kommentarer: