torsdag 15 januari 2009

Ett litet tag sen,

Det va inte igår man skrev här, men det känns som att jag inte har tid?!
Flytta gjorde vi ju dagen innan jul, mycket stressigt men nu är de lugnt, har visserligen vart det ett tag men ändå.
Anton och S har vart lite sjuka, och i tisdags trodde jag att Anton va frisk men då ringer dom från
dagis och säger att han har feber, hopp bara att gå iväg och hämta han då, Han va frisk i 2 dagar så kom det tillbaks, Idag då innan vi skulle gå tog jag tempen och de visar 38, men jag har inte tid att va hemma idag så han fick gå iallafall, är dum men vem vill komma hem mitt i natten?
Orka inte jobba igår så då skyllde jag på att vi va tvungna att åka till doktorn, hade annars kommit hem efter halv 12.. mitt i hela natten.

Aja snart ska jag iallafall iväg till körskolan och boka tid om jäkla kurs saken. Fattar inte varför det ska vara så nödvändigt. Ska ha körkort så fort som möjligt annars slutar jag jobba.

Behöver ringa min trevliga chef också och fråga om det kommit in nått dagtids jobb..
Funkar inte alls det här.
Jag mår skit och vet inte heller vad jag ska göra med lilla barnet snart. Har lust att bara flytta till mamma eller nått så jag slipper allt gnäll och att jag är så dum och allt. S duger bara. Anton lyssnar tydligen när dom är sjävla men när jag kommer bli han världens elakaste unge och ska inte lyssna, bara slåss och puttas.
Jag orkar allvarligt talat inte med han längre!

Han är kanske bara inne i nått trots mot just mig??!
Fasiken vet jag... jag har bara lust att skrika rakt ut på han.
Att jag ens känner såhär?
Det känns konstigt.


Prata med bvc om hans sov tider förra veckan men hon bryr sig inte ett skit,
Fattar hon inte själv att barn ska sova vid ca halv 8-8 eller nått och inte från kl 11-2 på natten?
Anton har tagit över det hela och det går inte att få han att sova utan S.

Säg mig nått bra ställe att ringa till om besvärliga barn.?! Känns som att vi behöver en liten hjälpande hand.

orka skriva, jag blir bara irriterad"

2 kommentarer:

Anonym sa...

meen sööt!

Felicia är oxå sådär ibland.
eller jaa vägrar sova o drömmer mardrömmar e det hon gör nu. samt att hon aldrig lyssnar. Så de är väl nogon period dom har, att dom ska trottsa mot sina morsor. ;)
Får ta o ses någon dag När du kan??

Kramaar

Anonym sa...

Var inte orolig, han har nog bara kommit in i 2,5 års trotsen! Marlon är likadan, han vill inte ha & avskyr mig, bara pappa som gäller. Lyssnar inte, bara bråkas, skriker & är jobbig men jag håller ut..en dag går det över & han kanske börjar tycka om mig igen.
*KRAM!