fredag 23 januari 2009

Ska man orka sig på ett inlägg?
Igår morse vart man magsjuk eller vad man ska kalla det. Jag kommer inte ihåg hur det är för det var alldeles för många år sen som jag hade det. Kräktes bara 1 gång och Anton 1 gång och inget mer har hänt sen dess. Igår under dagen kunde jag knappt stå upp utan att jag mådde väldigt illa. Imorse när jag vaknade mådde jag som vanligt, helt bra med andra ord. Det har kanske gått över ? Jag hoppas verkligen.
S vart dålig igår kväll och mår dåligt idag, han är kanske bra imorgon också? Får väl se.

Fick badkaret idag som vi skulle fått för ett tag sen. Är världens minsta men de får va ifall vi vill skaffa en liten tvättmaskin vilket jag vill, Folk i det här området kan inte tvätta och jag blir så arg. Liksom hur jobbigt är det att göra rent i tvättmaskin/torktumlare efter sig? Tar väl ca 5 min. Ska tvätta på sön och är det skit kvar åker det upp en lapp.
Jag vill ha rena kläder och inte luddiga/dammiga kläder.


Anton då, han har blivit mer mammig och vill kramas, det gillas!
Han börjar tycka om mig igen.
xeeeeeeewwwwwwwwwww3444rftgjxxxxxxxxxxxxxxxxxxzhgbbbbbbbbbbbvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Han ville skriva lite. Och nu är det min tur.

Ska strax klä på oss och gå till affären och köpa lite gott.
Har inte vågat mig på att äta nått men nu är jag lite hungrig och sugen på nått gott höhö.

Hepp han blir arg nu.

Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni slipper magsjukan, usch det är så träligt att vara sjuk.

Hahah värkar som anton fått liams humör, hehe!

aaa vore fasen på tiden att vi ses snart.

kram

Anonym sa...

Hahahaha jo det hoppas jag, liam är precis lika dan men han har alltid varit en liten bråkstake. vet ibland är de svin jobbigt, men det går nog över när dom blir äldre, tror vi får stå ut några år till med deras humör.