tisdag 27 januari 2009

Jobba eller inte?

Slänger ihop nånting här lite fort, ska strax röra mig mot jobbet.

Tvättade imorse vid 7 så nu är allt rent igen. Skulle ha träffat Jeanette med barn men jag höll på att få stress hjärna, hade aldrig hunnit med bussen så det får bli en annan dag istället:)
Anton somnade middag som "normala" barn gör vid halv 12. Finns det en liten chans att han somnar tidigt ikväll då? Jag hoppas men det märks ju när jag kommer hem ikväll .

Min älskade "chef" ringde förut och va sur som vanligt, Sa till han iallafall att ta bort brickbacken från mig så har jag bara Ad kvar. Blir inte många kronor precis:/ men han skulle iallafall försöka hitta nån. Diskuterade även om det finns dagtid men han tycker inte att jag "sköter" mig så det får jag inget heller..
När jag lämnat Anton på dagis så räknade jag ut hur mycke jag skulle få om jag sa upp mig och de blir ju mer än 4000 kr så ja jag ska prata med S ikväll och så,
Jag orkar inte ha kvar det här skit jobbet.. Finns inget positivt att säga om det. Allt för många hör dåliga saker så nja jag vill inte vara kvar.

Hopp nu är det stress, ska gå upp till Ad och sen försöka få skjuts till bb då jag har min cykel där..

hoppa i byxorna då och sen gå i hundra 80

Inga kommentarer: