lördag 24 januari 2009

Kollade precis upp när det ska vara tyst i huset. Det står 22.30 - 06.00 . Den där jävla gubben har inget att säga till om, han kom upp innan halv 11 igår. Kommer han upp idag då blir jag tokig.

Idag vaknade vi första gången vid halv 9 tror jag det va sen sov vi till halv 10. S skulle vara på jobbet vid 10 och laga en bil så vi följde med och va klar där vid 1. Åkte till pizza hut för att äta men jag vettefan om det är värt dom pengarna, kosta bara 24 kr för anton men ändå.
Vi är inte direkt mat vrak så nä värt pengarna är det inte. Anton åt ingen pizza bara majs och gurka och lite glass.
Efter det åkte vi en sväng till S mamma, hon höll på och skulle sätta ihop en tv bänk eller om man ska kalla det bänk bara, jaja det va nått från ikea så jag hjälpte henne.. Alltid lika kul och sätta ihop grejjer, Det skulle jag kunna jobba med.. Sist mamma köpte ett databord på ikea va jag på kartongen direkt vi klev innan för hennes dörr och satte ihop den.. men hur svårt är det :P

S ska på party hos sin bror så jag och Anton är hemma ensamma idag med.
Måste ta och göra lite mat men undra vad vi ska hitta på, köpte iofs några goda klyft potatisar så det kanske man ska göra och nån liten kött bit.

hepp börja med det nu då kanske, kl börjar ju bli mycket eller den är visst det.


hejsvej

Inga kommentarer: