torsdag 5 februari 2009

Iskalllllllllt!

Ja, jag kan inte påstå att det är varmt här hemma nu. Jag kommer frysa ihjäl. Det känns som att alla fönster är öppna för det drar så kallt. Händerna är inte långt ifrån lila/blåa.
Har hundra tröjor och mina varma tofflor har jag städat bort :/
Får nog sätta mig i badet med varmaste vattnet på.


Jaha, iförrgår köpte man sig en ny kamera. Eller ja köpt och köpt det vettefan men jag behövde en. Jag vill ha massa kort på Anton.. Va evigheter sen som jag tog kort på han :/ Får nästan ångest. Han blir ju stor.
S vet inget om att jag köpt en på avbet. Han kommer bli tooookig, Men jag ska betala så mycket som möjligt så den är borta snart. Den är inte ens dyr.
Har ångest för att jag gjort såhär men ändå så behövs det en. Jag kommer ha ont i magen tills den är betalad iaf.
Men den är super bra och jag är mycket nöjd över att kunna ta kort på Anton utan att det blit suddigt :D


Lämnade Anton tidigt idag, dom är snälla som låter han vara på dagis från 9-5 även om han inte får egentligen. Vet inte vad jag ska göra riktigt, får väl sitta här tills jag ska Gå till jobbet.
Cykel låset är konstigt. Får inte i nyckeln, det är nån liten grejj som är i vägen som dummar sig när det är kallt!
Rätt bra ändå för då får jag skjuts till brickebacken, men får ta bussen hem..Läskigt att åka 12an sent eller huvudtaget på kvällen :/


Nehe jag ska värma mig nu

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ähhh! du vet ju att du betalar den & kort på sina barn när de är små är ju typ oersättligt!
Ha inte dåligt samvete eller må dåligt, kanske du gör eftersom du "gått bakom ryggen" men en liten Anton får du aldrig igen :) KRAM!!

Anonym sa...

hehe det e lugnt vännen!
Klart de e roligare o ses längre. ;) men jaa barn förstår ju inte alltid. "jag vill ha Anton NUUU" Lät det förut.. hehe.
Men vi ses imorgon, hoppas det e lite snö kvar då. =)