lördag 7 februari 2009

Försöker att fixa

Jag försöker ändra om, jag vet inte ens vad jag vill ha för färger i denna "blogg, Nu får det vara såhär ett tag, orkar bara inte fixa bilden så det får se konstigt ut tills jag orkat göra om en ny.

Vart hos Sofia och Felicia idag. Mycket trevligt!
Åkte pulka när vi kom men det va dom inte så intresserade av tror jag eller så va det så för att dom va lite smått trötta.
Gick och handla sen hem till dom och fixa mat, mums med tacos men vart ovanligt mätt fort :O
S hämtade oss sen vart det en sväng till affären och sen vidare hem. La Anton lite efter halv 8 och han somnade. Trodde jag aldrig att han skulle göra. Men det är bra, det behövs!

Jag kommer väl lägga mig snart, finns inte så mycket att göra. Tycker inte om kvällar då Anton sover, va tusan ska man göra:/ kan ju bara sova så att det blir en ny dag.


hej!

Inga kommentarer: