onsdag 11 februari 2009

Fula snö

Har inte gått med vagn på några dagar och idag blev jag nästan galen,
Det går inte att gå, det bara slirar. Jäkla snö, dom borde ploga varje dag. Riktiga latmaskar.

Va på vårdcentralen förut för att se hur Antons öron är. De fanns ingen öroninflammation kvar,. Men han är alltid snorig och har svårt att andas genom näsan så remiss får vi snart till öron näsa hals, Får väl se om det behövs operaras bort nått eller om man låter det vara :/ usch jag vill inte tänka tanken på en op. Gick efter det in på entré för att titta lite närmre på lampan jag vill ha men det va inte allt för gratis så den skiter jag nog i. Att slösa nästan 800 kr är inte nått för mig, Jag är för snål för sånt.

Innan vi gick in (här hemma) gick jag in och köpte munkar. Det är inte långt, kanske 10 meter om inte ens det. Brukar aldrig orka gå in där men idag gjorde jag det.. Dom är himla goda alltså..
Jag minns att jag sökt jobb där men visste inte att de låg här i stjärnhusen.. aja


Snart lunch dax sen dagis och jobb...

Fick lämna över nycklarna igår. Så jobb uppe i Brickebacken har jag inte, känns både och,,
Bra att slippa cykla flera mil och komma hem sent. Det dåliga är pengarna.. kommer aldrig överleva.. får väl se hur de löser sig, blir annars att söka nytt bostadsbidrag!!

nehe jag ska fixa nu

1 kommentar:

Anonym sa...

Bor ni i stjärnhusen? då bor vi ju nästan grannar!