fredag 13 februari 2009

Fredag

Idag köpte jag äntligen bokstäverna och nya dekorations (?) stenar, vart turkost då jag blivit galen i färgen igen. Det går i perioder men nu letar jag förullt efter saker i den färgen.
Har 2 bokstäver kvar att måla, dom andra tog endast? 3 timmar tror jag de va om inte mer, lite pyssligt men väldigt kul.
Det som fattas nu är att köpa väggfärg, svart,vitt och turkost. Sen måla om trä soffan där de flesta leksaker ligger i, sen köpa nya gardiner och ny taklampa, små grejjer och en ny bokhylla eller va man ska kalla den som jag vill ha.

Till vardagsrummet måste jag också börja handla grejjer till, den jäkla mattan jag vill ha kommer nog aldrig inhandlas, dom ynka kr som den kostar lägger jag ändå på massa annat men den kan jag inte handla för de tycker jag är för dyrt:S märkligt!


Va på Mary Kay party förut, hudvård. Vill ha allt för de är bra för mig, torrboll men jo visst ska jag ha allt är de inte gratis, finns inte en chans att jag lägger ut 2700 ellerva de kosta..kanske om jag blir mijlonär...
Ska ha sånt här hemma den 23:e vill nån komma så kom höhö... är kompisens vän som håller på med sånt, inte jag ;P Jag är inte en sån typ som håller på med sånt där fast visst de är ju extra pengar + fina saker man får så..
Aja

Anton lekte för en stund sen under täcket men han somnade där så han ligger där under nu och sover sött..
Ska också sova nu för imorn blir det att måla klart sen testa att måla på soffan som jag gjorde förut men det ser lite tokigt ut då jag testade med väldigt lite färg..


Hepp sov gott ni för det ska jag!

1 kommentar:

Frida Marlené Evaldsson sa...

Vad är det för speciellet med dom bokstäverna då? :O
Inga vanliga man köper på tex åhlens? :P

Jag vet inte, är hel ledig ändast på onsdag nästa vecka, måste kolla hur jag jobbar dagen innan och efter först. Måste hinna med lite saker hemma också, om itne annat så kan vi ju ses bara 2-3 timmar och fika lite? Så ses vi iaf:D