torsdag 19 februari 2009

Torsdag

Blir tokig på det här snart, jag är lite smått trögfattad och förstår inte hur jag ska få besöksräknarna och hamna under varandra, har testat allt men det blir fel.
Nu får det vara konstigt. Har inte mer tålamod just nu.

Lämnade Anton på dagis vid 9, han har börjat blivit ledsen när jag går, han går in och leker men springer sen ut i hallen igen. Konstigt!

Sitter som sagt här och väntar på att klockan ska bli runt 3 så att jag kan promenera till jobbet.
Har gått i 1 vecka nu tror jag, jobbigt men jag orkar inte hämta cykeln i brickebacken,
Tar 50 min att gå härifrån till dagiset i ad. Har tagit 45 min som minst men mindre är nog omöjligt. Jag har faktiskt lite smått träningsvärk i benen ner mot foten. Men det går över.
Jag hoppas att jag är klar tidigt idag med städet, igår tog det inte ens 1 timma och jag kan tänka mig att många är lediga idag med men det märks, jag vill iallafall hem tidigt och så vill jag inte ta bussen.

Blir nog att göra pannkakor sen, om Anton nu inte äter det på dagis vilket dom säkert gör.

Neh jag ska äta nått nu.

1 kommentar:

Frida Marlené Evaldsson sa...

Jag är ju inte den som är den, jag ger inte upp :P Hahaha, är jätte glad iaf :D Den ligger på höglundagatan, första gården från svampen :) är en 3:a på 74 bara, men är glada att slippa en miljon i månadshyra :D Rasmus har blivigt likadan som anton, gråer nu förtiden också när jag lämnar honom :( Jobbigt är det :'(