fredag 20 februari 2009

Klockan är myyycket och barnet är vaken. Helt hopplöst med att få han i säng tidigt,
Just nu leker han med lego och är glad :/ Jag får väl ta mig i säng snart så han somnar nångång.
Tog mig en promenix till Mio förut där jag hittade dom fina gardinerna till Anton men undra om dom kosta 400 st eller för 2, har ingen aning och orkade inte fråga heller. Skulle iallafall inte förvåna mig om det är styckvis. Dyra affär, för mig!
Hittade små barn stolar alltså mini stolar, hur fina som helst. 4 st för 950? lite nedsatt pris men fortfarande för dyrt för mig :/
Hittade massa fint och 2 soffor som jag vill ha...Va nått erbjudade på dom men det kommer inte finnas kvar när det är dax att inhandla en ny :/ Så jäkla typiskt att inte kunna köpa det man vill ha.
Jag vill att S ska bry sig om att ha det fint hemma. Allt ska gå ihop men han skiter ju fullständigt i det.
Det ända,enda? (jag lär mig inte vilket som är vilket) jag kan handla är små grejjer som inte kostar mer än 100 kr , närå jag överdriver men det känns så. Jag mår nästan dåligt över det.
Finns inget jobbigare än att ta hem folk.. Jag skäms!!!!!!


Från och med just NU ska jag SPARA som gott jag kan så att jag kan få ordning på allt.


/GODNATT

1 kommentar:

Frida Marlené Evaldsson sa...

Du har ju fint hemma! vad är det du säger?! :@ :P
Men förstår, johan är likadan, skiter i det också :( Inge roligt!
Ang rasmus och anton grejjen, detr är inge kul. Man blir ju helt slut av allt bråk och tjat hela tiden :( nästan deprimerad då man får ångest efteråt jämt :(