lördag 28 februari 2009

Lördag

Anton sov hos mamma igår iallafall, va lite sent men vi va ju
ändå inte hemma så han fick åka dit då. Helt överlycklig vart han.
Åkte hem för att hämta lite saker först och vem blir
inte olydig och bara bråkar? Jo han såklart.
Va ju snäll hemma hos Jeanette o dom men så fort vi kom innanför
dörren vart han ett dumt barn igen :/ Får väl flytta runt hos alla så är han snäll.

Vaknade halv 9 imorse och fick inte sova mer för S.
Något irriterande men så är det alltid och har alltid vart.
Jag får aldrig sova!
Möblerade om förut. Just nu har vi som sagt bara våran säng och
det är rätt onödigt att ha den i vårat rum så jag drog in den på Antons rum,
Det är trångt men man kan gå runt sängen.
Det tycker jag är huvudsaken.
Vart bättre i vårat rum med Antons grejjer.
Är väldigt mycket större lek yta emot hans rum.
Han drog ändå alltid in allt till oss, men nu har han sitt där inne..

S är inte hemma just nu och vet inte att jag har flyttat runt på grejjerna.
Han kommer bli tokig.
Eller ja han har ju sagt att han ska flytta härifrån om jag ställde
in våran säng i Antons mini rum.
Visst han får väl göra det då..
Anton är viktigare än att vi måste ha ett stort rum med bara en säng för tillfället.


Va en runda på stan igår med Jeanette och bebis Anton.
Gick vidare till dom och sen vart det lite sen kväll men de va ju
ändå fredag så vad spelar det för roll. Mitt vild djur vill ju inte sova.
Jag blir avundsjuk på alla som har små mini barn.
Jag vill också. Jag kidnappar bebis Anton. Får jag det Jeanette;P
Han är för go med sitt väldigt höga prat;d
Anton tjatar ju om att han vill ha en liten bebis.
Jag ska hålla i han som en liten bebis mitt stora barn.


Strax ska jag och Emelie till sjukhus och träffa bebis. Jag blir avundsjuk.
Mitt liv känns inge bra ibland.



Ne jag ska kila nu och sen hämta mitt vild djur halv 5.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du får gärna låna bebisanton:P å sen får du tjata tjata på S:D

Frida Marlené Evaldsson sa...

vad gullig du är! Jag vet att du ställer upp! Kommer kanske att fråga dig någon dag här då jag är ledig någon torsdag så jag får ränsa stora proppfulla frådet på skit saker :P så kan du få välja om du vill ha något :P ahah! du kommer få en bebis snart! "glöm" p-piller ellervad du nu har och sen VIPS har ud en bebis i magen! troru jag har kul nu eller? Amanda har hållt på hela kvällen och nu komjag upp för att rasmus lät och vad troru jag möts av? en spya mitt på mig! :( jag är så trött, ingen som hjälper mig är själv hemma idag :(