lördag 28 februari 2009

Mitt djur sover inte, ovanligt? Nej!



Mötte Anton och mamma i affären förut innan jag skulle till
sjukan men Anton sov, tur va väl det. Handlade lite iallafall
och sen gick jag hem men hann bara slänga in allt i kylen och
sen åkte vi till sjukan vad där till strax efter 4 då stefan hämtade upp oss.
E skulle köpa donkan så då fick Anton en glass som han kallar
det (milkshake) sen hem en stund efter det.
Gjorde lite mat och sen skulle vi iväg igen för att jag glömt mina
vantar och dom måste jag verkligen ha.

Anton fick följa med E´s gubbe, syster och unge hem medans vi åkte en gång till.
Dom ringde senare och Anton va jätte ledsen, sådär så att dom inte kan andas.
Han ville till mig och vi skyndade oss hem.



Ska försöka lägga djuret nu, är as trött själv så.



Höll förresten i mini bebis idag, jag vågade knappt men jag gjorde det och vart avis som tusan.
Jag bara tjatar om barn. Har väl inget annat i mitt huvud.

Inga kommentarer: