söndag 1 mars 2009

Mars

Då va man redan inne i mars. Vart tar tiden vägen? Är ju så himla
nära sommaren nu så det finns inget bättre.
Mamma fyller idag men har inte inhandlat en present eller
jo en men den fick hon förra helgen men måste köpa en sak till.
Orkar bara inte ta mig upp på stan eller till m-berg.
Hon va så grinig i dag så blir väl inte att vi åker över dit.

Mitt vilddjur somnade myycket sent igår och idag vaknade
vi vid kvart i tio, hur sent som helst. Hela dagen har i stort sett
gått och snart är de kväll. Vill spela bingolotto ikväll men lotterna
slutar väl säljas snart och jag orkar inte stressa. Får sitta och glo då!


Känner mig lite dålig, halsen gör ont och det va jobbigt att somna igår kväll.
Hoppas att det inte hinner bli nått, har inte tid med att vara sjuk.
Vi har vart friska ett litet tag men det skulle inte förvåna mig
om jag blir dålig nu och sen Anton.

Inga kommentarer: