tisdag 3 mars 2009

Mysigt väder eller inte!

Håller på och tvättar just nu. S vaknade kanske vid halv 7 och jag lite efter det.
Hade ställt klockan på 20 över 6 men det har jag inte hört.
Är verkligen trött idag.
Anton vaknade inatt och va ledsen som nästan alltid.
Han sa nått om att han inte kan gå åt rätt håll ?
Han sov nog när han ropade på mig.

Måste nog in på körskolan idag och köpa paketet. Behöver börja läsa nu.
S har ju sagt att han ska betala mitt körkort men det vettefan hur
det blir med den sakenl!
Det blir säkert jag som får ta den där avbetalningen.
Vet inte ens om jag kan, jag har inte råd! Han vet att jag inte har ett öre knappt.
Aja!


Måste klä på Anton nu då och springa ner till tvättis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

meen va du grejjar med Bloggen.. ;) Men det blr bra! Saknar er!

Anonym sa...

hehe okeeej.. =)


jaa kan vii.. Inte för jag har så mycke pengar men kan ju ses hemma hos någon?
men inte allt för tidigt måste få soooova lite.. ;)

Anonym sa...

jaduu kan typ närsom. ;)
Kom på att ja skulle till öppna på morgonenn och äta frukost. =P
Så antingen kommer du dit eller så ss vi hos dej eller nått??
är som sakt uppe från 9. =P