torsdag 5 mars 2009

Torsdag!

Har nästan nyss kommit hem. Lämnade Anton kl 9 på dagis sen gick jag så
sakta jag kunde mot stan för att se hur "nya" jobbet ser ut och hur man gör.
Är bara ett extra jobb just nu men vem vet, jag kanske kan få börja där. Vore inga fel!

Va lätt att göra tycker jag, alla kan väl bädda en säng, dammsuga,torka
och damma. Hon jag va med berättade att dom har en kille som jobbat
där i 3 år men kan fortfarande inte bädda sängarna som man ska.
Vad är det för nån konstig typ?

Det jag inte tycker om är att tänk om jag möter eller ska gå in i ett
rum där det bor nån utlänsk och jag måste prata engelska då.
Det går inte, jag kan inte :O
Hoppas verkligen inte att jag behöver gå själv nångång.
Det händer tydligen inte ofta att man gör det så.


Ska jobba på måndag, det dumma är att dagis har studiedag
men det löser sig. S mamma kunde ta han på morgonen och hela dagen.


Jaha jag skulle ha kört idag också men bilen har gått sönder men det va
inte jag som haft sönder den som tur är. Vet bara inte när de blir av nästa gång,
vill ju kunna allt skit bra så att jag kan få kortet nångång i år.
Igår lurade han jag körde med ut mig i trafiken.
Jag va livrädd och trodde att jag skulle krocka och dö.
Visst det är inte svårt men jag har vissa ggr lite problem med att
åka iväg och då dör ju fanskapet. Hände aldrig igår, tur det.
Körde från mässan till Elon och lite in bland husen där och sen vidare
upp till dagis. Kändes som världens längsta sträcka.


Nej jag ska nog ta mig ett bad. Fryser snart ihjäl!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

va kul om du hittat ett annat jobb..=) Super ju!

När ses vi imorgon då och vad gör vii..? hehe


Krama