tisdag 24 februari 2009

Tisdag!

Igår när jag hade lämnat Anton på dagis kom jag på att jag skulle träffa en som S känner.
Vi skulle åka bil och jag skulle få köra. Inte mitt i trafiken såklart. Åkte bakom mässan.
Gick faktiskt bra. Även om det va första gången i mitt liv så fick jag inget stopp utan kom iväg första starten. Sen hände det ju kärring stopp några ggr men det händer väl alla.
Ska köra på torsdag också om vi hinner efter doktorn.

Ska ha körkort tills i sommar. Mamma klara sitt på 3 mån så varför kan inte jag hinna på lite tid. Förstår inte ens hur endel kan ta flera år på sig. Sega folk. Jag ska då inte vara sånn.



Ap trött är man idag. Vaknade vid 2 inatt av att Anton höll på och böka på sitt rum och va ledsen, hämtade han och jag hann bli pigg. låg vaken till kl 5 och tvingade mig till att somna om, somnade om och vaknade halv 7 då jag skulle ner till tvättstugan.
Idag vill jag sova men har inte tid till det. Efter att vi tvättat blir det att gå upp på stan och lämna tillbaks skor sen in till ottossons och se om man kan köpa nån skiva eller nått,jag har ingen lust att köpa dom där jäkla böckerna. Verkar inte va nån som har sånna heller. Bara användt sig av datorn.

Nehe ner till tvättis igen då.

2 kommentarer:

Frida Marlené Evaldsson sa...

jaha, tack för den du! Jag är dum i huvet tydligen

Anonym sa...

haha jasså inte. haha Vet ju massa som har haft typ blommor o mattor utanför dörren.. =P Meen kanske e såå bara jag som e efter.

Jaa säg till när du kan. ;)