torsdag 26 februari 2009

Torsdag!

Idag va det bara att gå upp tidigt igen.
Vi skulle vara hos doktorn kl 10 för att göra allergi test.
kom dit vid kvart i kanske, fick komma in runt 10.
Trodde att det skulle ta hundra år som vanligt, fast barnmottagningen
är ju självklart bättre på att passa tider än vårdcentralen.
Va där i 1 ½ timma och ingen allergi fanns.. Bra det!

Åkte och lämnade Anton efter det, sen vidare upp på stan
för att inhandla present till en nyföding. Va tillbaks på sjukhuset kl 1,
hade gärna sett bebis men den har blivit sjuk.
Sen åkte vi (ja och emelie) vid 2, vidare för att hämta nästa barn
och efter det skulle jag köra. Gick väl bra men jag blir så arg när
jag vill komma iväg men får kärringstopp som nog är det mest irriterande
som finns. Efter det jobba jag iallafall. S hämtade mig sen åkte vi iväg
för att hjälpa hans vän med att bära gips skivor som handlades.
Skulle göra pannkakor. Åt 2 pannkakor och Anton ingen så onödigt va de väl.


Anton måste nog va den mest spralliga ungen som finns.
Varför har han så mycket spring i benen???
Att sova middag finns inte hos han så hur kommer det sig att han
klättrar på väggarna sent i på kvällarna??
Finns det ens nån som kan svara på det.
Bvc fattar inget heller och kommer inte med några råd åt mig heller :/
Dom tycker att det kan vara såhär men INTE jag!


Nä jag ska ta hand om mitt vildaste djur.

Inga kommentarer: