torsdag 19 mars 2009

Härliga väder

Vaknade med ett ryck lite efter 7 imorse, vet inte varför men pigg
va jag iallafall. Väckte Anton vid kvart i 8. Sömntutan!
Kom till dagis vid 9. Idag är det hans sista dag på lilla avdelningen.
Han fick ta med sig glass så att dom får ha ett litet avsluts kalas.
Känns bra att han får komma in till de större och jag tror att han
kommer trivas mycket bra.
Ena fröken sa igår att vill han komma in till dom ibland så får han det.

Jobbade på det andra jobbet igår, gick okej men segt. 'Så jäkla tråkigt.
Dagiset är bättre än det där. Aja det är pengar. Får vl se om dom
hör av sig imorrn också, men jag hoppas att dom inte gör det.
Har inte tid. Kan väl jobba på morgonen men vid halv 12 ska jag
till doktoren. Spännande!
Jag bara läängtar;D


Vette skjutton va som händer tills jag ska iväg och jobba sen,
ska vänta en stund till tills solen nått hela balkongen.
Kanske kan man sola sig lite? Det är på tiden att göra det nu.
Jag orkar inte med att va blekfis.


Ska spana på lite grejjer nu :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad ska du göra hos doktorn. ;) ?? Graviiid?? Wiihiii? =D

Får ta o ses snart! Nu e felicia lite sjuk men snart måste vi f*n ses!!


Kramar

Anonym sa...

Jasså det e dax nu.. ;)
Va kul.. hehe vill stefan oxå?
Va mysigt jag e inte alls avis.. =P


Joo men vi får höras!

Kramar

Sofia sa...

Vart har du tagit vägen?? Inga blogginlägg längre??

Hoppas allt e bra iallafall.

Kramar

Sofia sa...

jaa klart vi måste ses snart!
Slutar 13 på onsdag kanske kan ses då?? ( Om du inte jobbar? )
På Fredag drar jag till stockholm med felicia. Måste bort lite..

Kramar