måndag 16 mars 2009

Måndag

Vaknade för ett tag sen och sitter nu här
och försöker se nått på tvn.
S vill ha tvn som data skärm och jag ser knappt vad
det står. Känns verkligen som att jag behöver
glasögon.

Jobbade extra i fredags och lördags. Är helt slut även
om det bara va 5 timmar i lördags. Och normal tid i fredags.
Är verkligen inte van men det är ju ett jobbigt arbete även om
man inte kan tro det.

S fyllde i lördags så när jag slutat va de bara att åka och
leta efter present till han men det va ju inte så svårt.
Kom hem åt lite smörgåstårta sen va det nog lungt.,

Igår va det finaste dagen på detta år än så länge.
Hur varmt som helst, jag bara längtar efter våren
och sommaren.
Jobbade lite snabbt igår och efter det fick vi besök.
Trevligt med mini barn. Åt lite smörgstårta igen,
Usch det är verkligen inte gått med för mycket.
Tog en promenix till mamma efter det för Anton
ville mata ankorna.
Sen hem en sväng innan vi åkte och köpte lite mat
men det va inge vidare gott. Smakade verkligen bränt.

Aja idag blir det nog att ta sig upp på stan för att köpa
körkortsböckerna men jag har fasiken inte råd?
Får ringa S sen och se hur jag ska göra.

Äta lite frukost nu kanske.

Inga kommentarer: