onsdag 11 mars 2009

Onsdag

Har lämnat Anton på dagis för en stund sen. När jag lämnade han igår så sa
dom att han kunde få komma tidigt idag istället i morgon för dom skulle till parken
och grilla korv. Det kan nog vara lite roligt för dom.

Hämtade ut 3 paket igår, ett till Anton, 2 till mig. Anton fick en tröja men vet
inte om jag ska skicka tillbaks den eller ej. Får fundera lite.
Till mig va det en tröja också men den va precis så den får skickas tillbaks
så jag kan få en strl större. Tredje paketet va S skal+knappsats.
Skalet va fint men själva displayen va helt repig och inte helt ny.
När han skulle plocka isär allt vart det massa krångel och de gick sönder
men det va mitt fel och han tycker att jag ska köpa en ny tele till han bara
för att det va skit grejjer.
Gör man rätt på en gång går saker och ting inte sönder.


Funderar på om man ska gå och sova. Finns inget att göra iallafall.

Inga kommentarer: