söndag 8 mars 2009

Söndag

Gick över till mamma igår kväll. Va där en stund sen gick vi hem och hämta S bil,
åkte en lite sväng och jag fick köra, samt min lillebror, han ville testa.
Han är ju bättre än mig, han kommer nog ha körkort fortare än mig även
om han är 15 bara. Får väl se.
Det gick bra iallafall, sa till mamma att vi kan börja köra men hon tycker inte
att det är en bra idé, tycker att hon va lugn igår så varför inte, erbjöd mig
ju att betala handledar kursen. Får se om hon ångrar sig, jag vill köra
varje dag och inte 2 ggr i veckan. Med sån kort tid kommer det ta
hundra år för mig att få det.

Sov iallafall kvar här så att S fick som han ville. Hade egentligen ingen
lust att sova borta bara för att han ville ta hem folk och ha lite party.
Vem fan orkar ens bry sig om sånt? Han tycker att det är tråkigt
att vi inte kan göra nått sånt, men hellre har jag Anton än att supa.
Har aldrig ens fattat varför det är så kul.
Aja vill han vara barn så visst. Jag vet ju att han tycker att det är kul!


Ska snart åka iväg och jobba lite, sen hämtar mamma och Anton upp mig
igen. Får se vad som händer sen, jag vill spela bingolotto och bli miljonär.

Måste ta hand om vilddjuret nu som höjer musiken.

1 kommentar:

Vanessa sa...

Hej, vilken schysst blogg du har, hur har du lyckats få in bilderna på Anton till höger? Kan ju ingenting med koderna.. Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kram