fredag 9 oktober 2009

Fredag

Har nyss kommit hem från stan! Hade en tid att passa kl 10 o efter det arbetsförmedlingen för att avboka tiden på ons.
Efter de vart de mc donalds, Anton ville inte äta där men det ville ja såklart.
Han åt inget av maten men jag kan inte tvinga,

Efter att ha suttit där ett tag ville han till leksaksaffären, ovanligt?! Nej
Hittade ett par vinter skor i en affär också.. Endast 600 kr, hm jag har blivit snål till mig själv men kanske kan jag köpa dom ändå, (vill inte egentligen) Anton är viktigare..

Sen gick vi hem och Anton somnade i vagnen., medans han sov passa jag på att gå in i affären och köpa lite gott tills ikväll. Hittade julmust, så himla gott så det ska jag ha massor ikväll. Köpte natur godis men vad hände när barnet vaknade, han tog min påse med det lilla jag köpte och nu är de slut..hopp så kan det gå...


Nu går ryggen av så här kan jag inte sitta

Inga kommentarer: