fredag 23 oktober 2009

Fredag

Ja, jag vet inte ens vad jag gör vaken nu. Vaknade vid 04.40, ont i magen och mår illa. S va inte hemma och jag vettefan vart han är men orka, vill han dra hemifrån mitt i natten eller tidig morgon så visst.
Åt 2 mackor innan jag la mig och efter dom mår jag konstigt :/
Sov skit dåligt inatt och pigg är jag inte.


Senare idag blir det att lämna papper sen fixa en sista present till rasmussen sen fika goda bullar hoppas jag;D

Va på UL igår, det gick ju fint och det fanns nått där igen, träffade samma
tant som sist och jag sa att jag fortfarande inte tror att det är nått där inne
i magen och hon bara skratta. Blir en pojke....kanske..den 19 mars om
den inte vill kika ut på S födelsedag den 13 mars :)
Jag tänker iallafall inte gå helt inställd på en pojke och bara planera en
massa blåa saker.
Det blir vad det blir:) Bara den är frisk och har alla kroppsdelar som behövs.
Tanten önskade mig lycka till och tyckte att jag ska intala mig att jag är gravid
men hur ska de gå till förutom att man mår sådär:P

Jag tycket mig även känna nått litet filurit i magen inatt, det måste vart "han".


Ja de va ju trevligt det här, mitt på morgonen såhär och jag som hade velat
sova till 9 iallafall. Fixa nått att äta iallafall, jag mår ap illa .

1 kommentar:

jeanette sa...

wooohoooo, Store Anton å lille Kevin=P