tisdag 27 oktober 2009

Tisdag!

Jaha idag skulle Anton tillbaka till dagis men vi försov oss såklart.
De är inget ovanligt nu förtiden, jag är så trött på morgonen att det är
hemskt! Önskar att man kunde få bli lite pigg snart.
Jaja han har iallafall världens hosta idag, från ca 1 vecka bakåt har han haft
lite hosta men inte som nu. S är också väldigt hostig.
Anton har pytte lite höjd temp också och snoret rinner mer och mer för varje dag. Han kommer bli sjuk och så blir jag de också, skit kul. Får väl influensan eftersom jag oftast har otur med allt!


I fredags hitta jag en bytes lägenhet på blocket, skicka på den för att jag vill närmre dagis och lite för skojs skull. Så idag har jag vart och lämnat in bytes blanketten,
hoppas att det går igenom, gör det inte det får S också stå på den och jag får stå utan pengar till nästa år. På nått sett borde vi den iallafall och jag slipper TRAPPOR.
En 4a på 95 kvm duger åt oss..Den va fin men inte tapeterna, hel rust 2011. Kanske kan man ta sig orken att fixa det själv. Ja jag ska inte tro för mycket för man vet aldrig vad som händer. Annars 1 dec.. jag längtar iallafall


Nehe nu ska jag äta nått

Inga kommentarer: