torsdag 5 november 2009

Torsdag!

Mys med massa snö. Anton vill åka pulka men det går ju inte,
imorgon ska de va regn och i helgen också, så typiskt!

Va och vaccinerade oss förut, lika bra. Det är slut på vår vc men
Antons bvc tant hade sparat till oss, snäll är hon!
När vi kom hem igen bakade vi lite pepparkakor men min rygg
vart pensionär så jag orkade inte fortsätta men några blev det iallafall.
Jag vill göra pepparkakshus nu. Satt och tittade runt lite på nån sida igår
och hittade ett mumintroll hus/pepparkakshus men det är ju inte julit så
sånt blir det inte. Vanligt ska det va!

Just ja, när vi kommit in på Vc dök jag på på vågarna. Men jag tror bara
på den som står utanför bm för den har jag bara vägt mig på när jag vart hos henne
och den vågen visade bra siffror. 63.5 med kläder på. Det låter bättre än den på maxi
som fått mig att må dåligt. Testade andra vågen på vc med jacka o allt o den visade 64.5 och den på maxi 67.7 eller nått, usch för den! hundra kilo för mycket!
Att alla går olika. Men jag är larvig jag vet.

Imorgon hoppas jag på att få ett svar från jävla soc, jag har sagt att dom har tills imorn på sig annars kan dom dra och det ska dom få veta.
Skrev ett jävligt långt brev till dom och jag hoppas att dom förstår och jag skulle aldrig be om nått om jag inte menade det.
Känns iallafall inte som att jag kommer få den, S vill inte ens bo där för att det är för dyrt tydligen :O så snål.
Har blivit terroriserad av dom med lägenheten också, dom har fått ett annat erbjudande på nån som vill byta och jag får så ont i magen.
Usch jag vill verkligen bo där borta.

Imorgon hoppas jag på nått positivt och sen kanske min huvudvärk som jag haft i 1 vecka försvinner.


Nä nu ska jag kolla till anton som badar, det är alltid vatten ööööverallt och ända ut i hallen

Inga kommentarer: