fredag 6 november 2009

Fredag

Segt idag med världens huvudvärk. Har inte sovit någe vidare bra inatt,
fan va ont i armen man fick då av sprut jäveln. Hatar att jag tagit den.
Mår så satans illa också. Har sovit i stort sett hela dagen idag och hoppats på
att få må bättre men nej. Jag och Anton tog en promenad till willys förut och fy,
den biten att gå kändes som flera mil. Inne på willys hade man nästan spyorna i halsen och det va långa köer, jag tycker att dom borde fixa så att man kan få sitta och
vila lite i kön på nån bänk eller en pall.
Lovade Anton mc donalds efteråt och det va svårt att få i sig maten. Usch jag gillar inte maten där längre, för ett tag sen va det ett måste men nu är jag inte ens sugen på skiten. Att det ska variera så.

Fick brev från soc imorse och inte bryr dom sig heller, dom tycker att det duger med en liten 3a till oss. Helt jävla störda och är dom. Orkar inte bry mig, får försöka fixa nått till feb eller mars då jag skiter i o söka ifrån dom.


Nä nu ska jag spara pengar till kotten och inte haka upp mig på allt ang lägenhet. Alltid är det nått som man går och oroar sig för. Undra vad nästa sak blir, det brukar inte gå så långt emellan innan man ska få ont i magen och allt.


Idol snart då, måste plocka fram allt gott innan

Inga kommentarer: