lördag 7 november 2009

Lördag

Idag har jag, S och Anton vart på marieberg(kors i himlen) på jakt efter kläder.
S behövde nya byxor och jag med + någon tröja. Finns mycket fint men jag ser bara fet ut i fina stickade tröjor. Hittade en rätt fin tröja( den vart de efter att tittat på den några ggr) på vero moda tror jag det var, S tyckte att den såg ut som en hästen säng så den fick jag inte ens pröva. Testade en annan fin stickad klänning som det stod att det var men så lång var den inte ens för den slutade strax under rumpan, men iallafall den såg jag ut som en elefant i så den köptes inte, men jag tänker nog kolla på stan någon dag och kanske testa i vit istället, såg mycket fint annars men S är så stressad så han kan man inte gå med.
Byxor ja det vart ett par såna som jag hade som gick sönder, finns inget annat och jag får väl gå med byxorna uppknäppta, visst är det fint med leggings och någon fin tunika till men mina ben är för fula och jag ser bara ut som en fet korv på tandpetare.

Åkte efter det till mc donalds och idag var maten god? och igår ville jag inte ens se maten mer, märkligt.
Efter det åkte vi hem och hämtade lite saker som Anton ville ha med till mamma eftersom han ska sova där inatt.
Sen vidare till S mamma tills vi skulle åka iväg på hans mosters 50 års fest.

Har vart hemma i ca 1½ timma då vi inte ville stanna kvar,
Fick iallafall mat och jag åt 2 fulla tallrikar med potatisgratäng,rostbiff + massa annat rostbiff aktiga saker, sallad och baguetter.
S låtsas pappa trodde att jag var sjuk eftersom jag åt så mycket mat vilket aldrig har inträffat då jag blir mätt på några gafflar mat, men nu kunde jag äta hur mycket som helst men fick sen säga att jag var mätt, även fast jag sitter och är as hungrig nu.

Jaja jag sitter här och vettefan vad jag ska göra, S är ute och hjälper sin kära vän som tjatar om att få sin bil ihop plockad så han åkte.
Vad tusan gör man utan barn? S frågade när vi drog från kalaset vad vi skulle hitta på men jag sa det att vad brukar man göra ? jag kommer inte ihåg.
Han tycker väl att vi ska sitta och åka bil som man gjorde när man va lite yngre men blä vad trist. Jag känner mig för gammal för det. Likaså när han drar på högasta volym på stereon i bilen, känner mig inte bekväm i det alls längre. Man börjar nog bli gammal eller mer vuxnare? Inte vet jag.


Nehe kolla lite tv då kanske

Inga kommentarer: