fredag 12 februari 2010

Fredag

Idag vaknade vi sent, halv 11 :O va skönt att få sova lite extra länge, visserligen skulle jag kunna sova hela dagarna men det går inte. Brukar bli en liten vila sent på eftermiddagen också.
Alldeles strax ska vi tvätta också. Känner inte för det men det behövdes visst. Lika bra att få det gjort.

Anton har ändrat färgen på sidan, han tyckte att det skulle vara så, och det får väl det.
Jag bryr mig inte så mycket.
Tror att mitt lilla monster har gjort mig förkyld eller förkyld är jag inte men ar en aning ont i halsen.
Märks om det gått över tills ikväll eller imorgon.
Äntligen fredag och jag får köpa många lakritsploppar, jag längtar men först måste S komma med bilen för inte orkar jag gå. Det gör lite ont.
Helst vill jag ha en rulltrappa eller nått från våran dörr fram till affären.

Nu blir de att springa till tvättis så ingen tar min tid.

Inga kommentarer: