torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Anton sitter just nu och tar kort på sina leksaker, mycket roligt. Han älskar det iallafall.
Själv försöker jag hålla mig vaken. Gick upp 7 imorse och det händer då aldrig förutom om det är nått viktigt vi ska göra.
Var hos bm på förmiddagen och magen har då inte växt något, lilla du där inne vart gömmer du dig? Tydligen ligger trollet långt ner men något borde ju hända ändå.
Ska tillbaka på tisdag och se om det skett någon förändring, om inte får vi se om hon bokar tid för att se om det står rätt till eller inte. Jag är inte speciellt orolig över att magen inte växt något , är den liten så är den eller så går det väldigt bra att gömma sig där inne.
Jag tror att det går bra att gömma sig.
35 dagar kvar, långt kvar men ändå inte för vem vet när den vill titta ut, hoppas på tidigare men först vill jag ha allt inhandlat och vi har inte köpt något som sagt. Är lite orolig över att det inte kommer finnas dessa pengar till det och då vettetusan vad jag gör:/
Nu ska vi baka en sockerkaka tror jag, är så förbannat sugen på massa gott från morgon till kväll så nått måste vi göra. Har ätit mina 3 lakrits plopp idag och nu får jag vänta tills imorrn. Det blir minst 3 st varje dag, mums.

Inga kommentarer: