onsdag 3 februari 2010

Förbannade snöväder

Sov länge idag vilket jag inte skulle ha gjort eftersom jag ville ha bilen men orkade inte gå upp tidigt för att skjutsa S till jobbet. Hade även ett viktigt samtal att ringa men det hann jag inte eftersom jag sov för länge. Suck säger jag bara,
Får ta och fixa allt viktigt imorn när anton är på dagis om han nu vill gå dit?

Det gick väl rätt bra hos bm, kom visserligen försent men hur lätt är det att gå ute?
när dom inte fattar vad ploga är och man måste gå på bilvägen för att gångbanorna är överfulla med snö. Tog mig över 30 min att gå till bm men annars tar de 7-8 min. Nä jag hatar alla som bara sitter inne istället för att sköta sitt jobb.
Bm mätte bara magen och lyssnade, Huvudet ligger neråt men mitt mått va väl inte så värst.
Visst har de ökat 2 cm men måste tillbaka dit nästa vecka och se om det gått upp något.
Ligger jag likadant så är jag på den understa kurvan vilket inte är bra.
Hon tyckte att jag skulle väga mig också, och jag visste ju att jag gått upp och de hade jag, 2 kg.
Kommer sluta som elefant, bara att inse.

Strax blir det att baka en kladdkaka, onyttig får man vara men jag orkar inte bry mig, det blir som sagt 100kg+ så jag kan väl lika gärna mula i mig massa skit

2 kommentarer:

Fiia sa...

Är oxå trött på snön, nu räcker det! =)
Hur är det annars?
Får ta och ses snart! Måste ju se din tjockismage. ;)
Släng ut någon blid på den vettja. =)
Kul att du har börjat blogga igen. ;)

Kramar Fiia

Fiia sa...

Men du grattis till körkortet.. ;)
Du får väl ta o brumma dig hit nångång eller att vi gör nått annat. ;)
Får se över Någon dag då vi båda kan. =) När va det Liten skulle komma??

Kramar Fiia