tisdag 2 februari 2010

Tisdag

Sitter och glor ut på den underbart fina snön eller inte. Är så trött på den nu och ändå
kommer det massa ny snö varje dag. Blä!
Anton har vart hemma idag för ut med vagnen i detta väder undviker jag helst och så gillar inte magen att jag går för fort.
Lite lat har jag nog blivit men vad gör man när man är fet.
Fick papper från f-stöd igår och det va inget trevligt direkt. Eftersom det kommandet trollet
har samma pappa så får jag inte pengar ifrån dom? (Verkar iallafall som att det beror på det.)
Helt sjukt och vi står inte ens på samma adress så vad spelar det för roll? Så trött på skiten men hade jag vetat lite tidigare hade det kunnat lösa sig kanske men detta är de inte första gången hyran kommer inte försent pga dom. Får väl ta en dubbel om det går ihop sig annars vettefan vad jag gör.
Ett samtal dit imorn iallafall och fråga om dom är dumma ihuvet.

Imorn är det iallafall dags för bm och jag räknar med att jag har gått upp 2 kg eller mer.
Lika bra att ställa in sig på det så slipper jag bli deprimerad.

44 dagar kvar och det är en evighet kvar men ändå skönt då jag inte vet hur jag ska kunna inhandla allt som behövs. Blir stressad som tusan men vad gör man.
Den får sova brevid oss och ha antons vagn och bilstol vettefan. Jag får väl åka buss.
Nä det känns inget vidare nu när det ska skita sig med pengar i sista sekund.

Jävla pengar fixerad värld vi lever i!!

Inga kommentarer: