måndag 19 april 2010

Måndag

Härliga soliga väder. Blir nog att gå ut en sväng snart. Egentligen vill jag vara inne för idag är
jag riktigt trött men Anton måste rastas lite.
Lillen sover just nu och vaknar väl snart. Han är redan 16 dagar gammal och har vuxit hur mycket som helst. Tycker mer att han är lika stor som en 1 månads bebis om inte större.
Nej jag kommer inte ihåg hur stor/liten Anton kvar vid 16 dagar.
Denna lilleman måste vara lite större då han kan ha strl 62 på vissa av kläderna och dom är inte alls förstora.

Mer då, S är i Malmö denna vecka också. Mindre roligt men vad gör man!
Vi har inga nya däck till bilen så den står där ute och kan inte åkas i. Det är mindre roligt också
då vi måste gå till dagis och hur Anton ska orka det vet jag inte. Till dagis är det nog okej men inte när vi ska hem då han är trött. Aja det visar sig imorgon då vi måste gå rätt tidigt för att hinna i tid.
Dom ska till skogen och har en busstid att passa.
Blir iallafall att ringa på en ståbräda imorgon, den fanns kvar förut och jag tror inte att någon köper den, hoppas jag!

Nehe nu börjar lillen att vakna

Inga kommentarer: