måndag 19 april 2010

Vart ingen utgång förut. Anton har vart bråkig hela dagen och har inte lyssnat alls så
vi stannade inne. Kevin har haft ont eller har ont i magen fortfarande. Han har försökt sova många ggr och så fort han somnat och jag lagt han i sängen har han vaknat. Vill bara bli buren hela tiden, det kanske hjälper mot den lilla magen. Nu sover han iallafall och han vaknade inte när jag la han i sin säng som tur var. Anton har vart ett monster att lägga ikväll.
Börjar känns si sådär om att ta hand om 2 barn själv. Jag vill sova men när ska jag ha tid med det då?
Kevin har sovit bra alla nätter förutom inatt och igår natt. Jag är dödstrött med huvudvärk och är mestadels arg hela dagarna. Det gör inte saken bättre att Anton är olydig.


Kom nyss på att imorgon ska det regna, och hur sjutton ska jag ta mig till dagis. Fick inte med
något regnskydd till vagnen. Helt värdelöst. Om inte annat får vi ta bilen ändå. Det känns onödigt men vi måste ta oss fram på något sätt. Det mårks väl om det blir en billig eller dyr sträcka att åka.

Äta något sen sova då innan roliga natten börjar och jag ska upp 7 imorgon.

Inga kommentarer: