tisdag 19 oktober 2010

Tisdag

Kevin sov för en gång skull ganska bra inatt. Han vaknade vid 11 igår kväll och hade drömt något så han var ganska ledsen men fick lite mat sen somnade han i våran säng vilket inte har inträffat förut då han alltid sovit i sin säng sen dag 1. S väckte mig efter en stund och jag la han i sin säng och han vaknade sen första gången vid 5 tror jag med tappad napp som vanligt.
I förrgår var det inte ens kul, han gjorde morgon vid halv 3 på natten och somnade sen om kl 6 på mogonen, ungen!
Hans tand har nu tittat fram, den gjorde det i söndags på eftermiddagen för att vara exakt.
Men fortfarande är gnället kvar så det skulle inte förvåna mig om det dök upp fler nu när
det startat.

I söndags var vi också hos min vän och bakade morotskaka, gud så gott men jag kan inte äta
lika mycket som förr, höll på att spy efter en halv bit men åt upp den för att sen ta en till, kvällen var inte rolig då det kändes som att det var på väg upp hela tiden. Igår hade jag lite illamående kvar, känner mig i obalans.

Anton är som sagt på dagis men snart hämtning, Tiden går fort men ändå sakta.

Nu här jag en liten snorig bebis som sovit i bilstolen sen ca kl halv 10

Inga kommentarer: