torsdag 14 oktober 2010

Torsdag

Storm ute med härlig sol. Jag vill gå ut på en promenix i skogen men det vågar jag inte även om Anton älskar det. Är trött idag, nästa varje dag nu förtiden men det beror väl på vädret.
Ska strax väcka Kevin sen röra oss mot dagis. Sen blir det väl att åka hem igen, kanske tar med oss
några löv in och pysslar lite.

Anton tog kort igår på dagis. Dem hade fått vänta i 2 timmar så ingen förmiddags lek ute vart det.
Synd för dem. Maten hade dem fått skjuta upp också till klockan 12.
Hade dem inte bytt till denna fotograf hade dem tagit sitt kort klockan 9 som alltid.
Jag hoppas att det blir bra bilder och att Antons frilla och allt var som det skulle.
Ungarna höll på och peta och så på han när vi kom till dagis. Dem var väl avundsjuka på hans frilla.
Bara för att dem såg ut som troll med några skjortor knäppta upp till halsen.
Äsch, busiga är dem verkligen. Hoppas att Anton hamnar med dem när det blir dags för lekis. Jag måste bara höra mig för vart.

Nu blir det att väcka herrn

Inga kommentarer: