tisdag 16 november 2010

Tisdag

Vi har nästan precis kommit hem ifrån dagis. Satt där som vanligt i ca 30 min innan Anton ville åka hem. Numera har det blivit så att jag alltid får sitta där minst 30 min. Förra veckan satt jag 1 timma och väntade på att han ville åka hem. Varför stressa när vi inte har något att stressa för, känns onödigt + att Kevin tycker att det är super kul att åla/krypa omkring och få en massa uppmärksamhet från de stora barnen.

Beställde Antons trista dagis kort igår, var tvungen även om dom vart dåliga. Usel fotograf.
Idag skickade jag mitt första paket som jag sålt, det var visst inte så avancerat som jag trodde.
Skickar ett till senare eller imorgon också.

Kevin "började" krypa ordentligt på mattan igår och idag gör han det på golvet också, det går inte fort eftersom han blir stressad och vill snabbt fram men det kommer nog. Bus unge som river ner allt och förstör mina stackars blommor.
Senare ska jag leta efter pepparkaksdeg i affären också, hoppas att det säljs nu vilket jag tycker att det borde göra.

Nu ropas det på mellis!

Inga kommentarer: