torsdag 11 november 2010

Torsdag

Torsdag redan med massa snö ute, mysigt. Anton var glad imorse när snön var kvar.
Maskerad på dagis idag, Får höra sen hur det gick. Strax hämta Anton sen åka till bvc, efter det hemåt.
Trist att inte kunna vara ute men så får det bli.

Kevin har nästan kommit på hur man kryper, stått och gungat på alla fyra har han gjort ett tag men igår flytta han fram ena benet så det kommer nog snart. Jag hoppas, han blir så arg när han inte kommer framåt på golvet. Gåstolen duger men inte så mycket längre. Han gillar att dra ner allt i golvet. Säger man till är det ännu roligare och han slutar aldrig. Blomman har åkt ner några ggr. S sladdar har han smakat på många ggr, likaså spelen. Antons rum är också jättre roligt med alla saker man kan dra ner och leka med. Här hemma duger inte bebis saker, han leker med Antons bilar och trä frukter och sånt. Race kör han också med stolen. Min stora lille kille.
Om 2 veckor flyttar mamsen nära oss, endast 6 portar ifrån oss. Ska bli skönt att inte behöva åka till henne utan nu blir det bara att klä oss sen gå över gräset så är vi hos henne. Kommer inte bli sena helger längre eller jo kanske då men det tar ingen tid att ta sig hemåt.
Lillebror fyllar snart också, vad ska man handla till den ungen då, allt ska bara  vara så dyrt. Han kanske inte ens kan få nått om jag inte kan trolla fram pengar. Snart jul verkligen och jag längtar men ändå inte för jag vet inte hur jag ska trolla fram kronor så jag kan inhandla klappisar. Återstår och se.

Nu blir det att städa för andra gången idag sen åka.

Inga kommentarer: