tisdag 8 februari 2011

..

Kevin har sin vila just nu, han borde vakna snart så då blir de lunch för han.
Anton är på dagis som vanligt och jag glor runt fast det inte finns så mycket att kolla efter.
Senare idag eller imorgon måste jag skicka in lappen om dagis , jag vill inte men måste.
Sen får han säkert ingen plats i april/maj och vad gör jag då? Jag oroar mig.
Fröknarna sa att ett barn slutar på andra avd snart men vem säger att jag får den. Jag skickar in lappen försent. Mitt egna fel!
Lilleman har nu lärt sig att klättra ur matstolen! Han och Anton var i köket igår och jag skulle snabbt ut i v-rummet och hämta telefonen och så ser jag den lilla rackaren  på bordet.
Har satt fast alla spärrar på luckorna i köket, nu fattas det bara till lådorna.
Lilleman vart helt förstörd i förrgår när han inte fick upp en ända dörr.

För några dagar sen kändes det som vår på riktigt men så kom den förbaskade snön igen.
Bara att gilla det ett tag till eftersom det är ett tag kvar tills de börjar bli varmare.

Var på Kk torsdags också, gjorde nytt prov och jag hoppas att det är bättre.
Bara att vänta på svar nu då vilket kunde ta upp till 3 veckor.

Nej ta sig något att äta innan man måste ge sig ut

Inga kommentarer: