onsdag 9 februari 2011

Redan mitt i natten för mig. Kommer vara död imorgon men på fredag får man kanske sova lite längre beroende på när barnen vill vakna.
Trevlig dag eller halv dag har vi haft, eftermiddagen spenderades inne med städ som vanligt.
Efter det frysa in allt kött sen tyckte jag att vi skulle tvätta av bilen lite så de gjorde innan vi skulle hämta S på jobbet.
När han kommer ut frågar han varför jag tvättat bilen och sen påminnde han mig om att det var minusgrader helt plötsligt, så ja vi får väl se om jag kommer in i bilen imorgon.
Jag hoppas annars blir det inget dagis.
Anton fick äntligen upp sin bilbana idag. Den har endast legat nerpackad i ett år?  Men inte så konstigt när den tar upp hela vardagsrumms golvet. Nu fick han en mini som får plats på hans rum.
Kevin är en aning sur för att han inte får vara med och röra.

Nehe nu får de vara slut här, natti

Inga kommentarer: