lördag 12 februari 2011

Härliga väder!

Idag vaknade jag av att Anton satt och ropade färdig på toaletten. Tog några minuter innan jag fick upp mina trötta ögon. Klockan var endast 07.25. Fixade frukost och la mig en stund efter det och sen gick vi upp vid 9 som nästan alltid. Solen lös in i köket och så fick jag syn på världens härligaste väder, lite kallt men väldigt skönt ute ändå. synd bara att man inte hade en bättre vagn som man kan ha i snön.
Gick ner en sväng till källaren och hittade en overall till lilleman, lite stor men det gör inte så mycket den andra är alldeles för liten för han.
S och Anton är på jobbet och jobbar lite. Han kom på att Anton är så pass stor att han kan följa med när S ska jobba lite. Kul för Anton, han gillar verkligen att vara nere på hans jobb.
Väntar på att S ringer så jag kan åka. Blir en liten tripp till hans kusin idag.

Mamma och lillebror har kommit på att vi ska ha lördagsmiddag eller vad dom nu sa.
Får se när vi kommer hem ikväll, det brukar alltid bli sent när vi är på besök hos S kusin.
Min lillebror skulle ta hem sin tatto maskin idag, kanske man kan låta han göra något på en?
Han skulle göra på sig själv så får vi se hur det blir. Gratis ska jag då ha iallafall, så snäll som jag alltid är mot han.

Nu  blir det att packa ner lite saker som vi ska ha med.

Inga kommentarer: