onsdag 23 februari 2011

Mätt i magen! Nyss fått i mig äppelpaj. Gott vare och fin frukost/lunch eller vad man ska kalla det.
Är fortfarande sugen på något gott men vet inte på vad, jag får väl vara utan något.
Kevin har sin vila nu och hoppas att han sover ett tag. Vissa dagar sover han bättre på än andra då
15 min kan räcka på en hel dag. Knas barn.
Kevin började också gå för exakt 1 vecka sen. Nu är de mer och mer, han kan krypa men sen ställa sig upp istället och gå. Roligt men tråkigt, jag vill ha min lilla bebis som är mini.
Om ca 5 veckor fyller han 1 år också. Man mår dåligt av att tiden går så fort.
Med Anton händer de inte så mycket just nu tycker jag, min bråkstake som är lite för jobbig vissa dagar.
I fredags bråkade vi inte på heeela dagen, kors i taket. Det har inte hänt på ja jag tror att han vara väldigt liten sist då vi var sams en hel dag utan bråk och tjafs. Tråkigt men jag vet inte varför han är så arg hela tiden( nästan). Han säger att han inte vet varför men något är det ju.
Måste nog prata av mig allt jag oroar mig för på bvc när jag ska dit igen.

Nej slänga ut skit på tradera kanske. Har lite skit som bara ligger och bilstol o allt orkar jag inte ha kvar. Jag vill bara ha en till när jag ser det ha ha!

Inga kommentarer: